Tuesday, May 28, 2013

Postcard to Paris

A letter. Inspired by Beach Belles.

In sunny L.A. from Paris. The beach is everything I imagined. The sky and the water are a powder blue I never knew existed. I was so nervous upon my arrival- how would I fit in? I heard that all anyone wears in California is denim shorts and t-shirts- a girl like me could never survive. This was until I met my newest partner in crime, Sophia. She told me to still embrace my Parisian style, but to wear it effortlessly... Deconstruct it, and always take one thing off, because who knows when we will encounter the sand and surf. She is my style twin. But her skin is like smooth honey,  tan and sun kissed, while I still am pale like a rainy day in Paris. Each day, the weather here inspires me,  though, to bare my skin. The sun is always shining, I can't resist. 

Sous le soleil de L.A. de Paris. La plage est tout ce que j'imaginais. Le ciel et l'eau sont d'un bleu de poudre, je ne savais pas existé. J'étais tellement nerveux à mon arrivée, comment pourrais-je m'intégrer? J'ai entendu dire que tout ce qu'on porte en Californie est un short en jean et t-shirts-une fille comme moi ne pourrait jamais survivre. C'était jusqu'à ce que je rencontre mon nouveau partenaire dans le crime, Sophia. Elle m'a dit de toujours embrasser mon style parisien, mais de le porter sans effort ... Déconstruire, et toujours prendre un truc, car qui sait quand nous allons rencontrer le sable et le surf. Elle est mon style jumeau. Mais sa peau est lisse comme du miel, bronzage et gorgés de soleil, alors que je suis encore pâle comme un jour de pluie à Paris. Chaque jour, le temps ici m'inspire, cependant, mettre à nu ma peau. Le soleil brille toujours, je ne peux pas résister.





(Via VisualOptimism.blogspot.com)

1 comment:

  1. Really great post! love it! I'm dreaming about sea and salty sand as well!

    ReplyDelete